Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Wij vragen wij u vriendelijk om de klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. 
Wij zullen uw klacht behandelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

Notariskantoor Mirjam Bos 
Stationsweg 1 
9001 ED Grou 
Telefoon: 0566 601404
Email: info@notarismirjam.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Notariskantoor Mirjam Bos bij is aangesloten.

 
Button